Levering og leveringsomkostninger
Hvis varerne til din ordre er på lager i vores butik bestræber vi os på at sende din ordre i løbet af en til to hverdage. Alternativt vil du modtage besked om forventet levering.
Vi sender normalt med Post Danmark som A-Pos,t så du skal lægge Post Danmarks leveringstid til den forventede ekspeditionstid før du modtager din ordre.
Hvis din ordre er på mere end 600 Kr. sender vi gratis i Danmark.
Afhentning
Du er velkommen til at afhente din ordre i butikkens åbningstider på adressen : Centrumgaden 20, 2750 Ballerup.
Hvis din ordre er på lager kan du hente samme dag som du bestiller.
Når du henter selv skal du selvfølgelig ikke betale for forsendelse så hvis du henter i butikken hæver vi ikke portoen fra din konto selvom den står på ordren du ser i shoppen.
Hvis du vil være sikker på ikke at køre forgæves så ring først eller send os en mail for at sikre at din ordre er klar til afhentning.
Bestilling
Når du handler hos Fox og Jane skal du afgive en række oplysninger om navn, adresse, e-mailadresse og telefonnummer. Disse oplysninger er nødvendige fordi vi selvfølgelig skal vide hvor vi skal sende varerne hen, men også for at vi kan kontakte dig, hvis der er problemer med din ordre i form af udsolgte varer eller lignende. Har du spørgsmål til brugen af webshoppen eller varerne er du altid velkommen til at kontakte os på e-mail eller telefon.
Betaling
Når du bestiller varer hos Fox og Jane kan du vælge at betale din ordre på en af følgende måder:
Betalingskort
Hvis du betaler med betalingskort trækkes pengene på din konto når varerne afsendes. Selve betalingen foregår - for at sikre dine data, via en sikker forbindelse til PBS (Nets.) Hos Fox og Jane kan du betale med følgende kort: Dankort og eDankort, samt alle førende kreditkort. For betaling med EAN nummer, send os venligst en email på : butik@foxogjane.dk.
Fortrydelsesret
Bestillinger hos Fox og Jane er omfattet reglerne om fjernsalg i dørsalgsloven. Det betyder at du som kunde har 14 dages fuld returret. Hvis du ønsker at gøre brug af din returret skal dette meddeles os hurtigst muligt efter modtagelsen.
OBS: Udsalgsvarer og specialbestilte broderikit tages ikke retur.
Når du returnerer de købte varer, skal det ske i væsentligt samme stand og antal.
Det gør vores arbejde meget nemmere og fremmer dermed tilbagebetalingen, hvis du på følgeseddelen angiver fakturanummer, eller du lægger en kopi af fakturaen i pakken.
Du er på ingen måde forpligtet til at angive nogen grund til returneringen, men vi vil sætte pris på det hvis du alligevel gør det. Uden tilbagemeldinger fra vore kunder er det svært for os at vide hvor skal sætte ind for at forbedre vort sortiment eller service.
Ved fortrydelse af købet får du refunderet hele det fakturerede beløb inklusiv fragt, men minus eventuelle gebyrer. Forsendelse omkostninger i forbindelse med returneringen betales af kunden.
Tilbagebetaling af købssummen sker som bankoverførsel, og du skal derfor oplyse om dit pengeinstituts navn og dit registrerings – og kontonummer. Vi overfører pengene til din konto inden for 5 arbejdsdage efter vi har modtaget varerne fra dig.
Der er ingen krav om at du skal returnere varerne i den originale emballage, men det er dit ansvar at sørge for at de varerne er forsvarligt beskyttet under transporten. Vi anbefaler dig derfor, hvis du er i tvivl om du ønsker at beholde det købte, at du gemmer kasse og anden emballage.